abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35589057
Ik heb besloten binnenkort weer wat speeltjes toe te voegen aan mijn collectie. Wat momenteel echt ontbreekt is zo'n vlinderachtig clit-vibratordingetje. Ze zullen vast wel een officiele naam hebben maar mijn woordenschat laat het nu even afweten. Liefst eentje met afstandsbediening. Nog een goeie aanrader?
pi_35589433
Heeft zo'n ding een naam dan? Ik ken 'm gewoon als de butterfly / vlinder.

Ik ben onlangs aan de Pocket Rocket geraakt.
pi_35589709
Gebruik gewoon zo'n electrisch afslank geval, plakke, klaar! Letterlijk
pi_35589772
tarzannnnn :d

oh kut niet goed gelezen , je wil een butterfly :/ zo heten die dingen ook tog ?\

anders je mobiel op trillen zetten , erin doen en dan bellen als afstands bediening gebruiken
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_35589805
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:30 schreef NeoPhythe het volgende:
tarzannnnn :d
Iets inhoudelijker mag best.
pi_35589843
had ut al ge-edit lupa
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:07:40 #7
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35591311
Twister
Tot zover de kwaliteitspost
pi_35591523
Ik vroeg me eigenlijk af of iemand ervaring heeft met dit dingetje:

http://www.xtoys.nl/detail.php?fun_factory_layaspot_magenta_tourquoise&id=803

Ik kwam bij de Christine een soortgelijk vibratortje tegen, maar daar was hij rond de 60 euro
Dit model is gelukkig de helft goedkoper, maar het blijft veel geld

Dus, is het wat?

edit: vind je het erg dat ik deze vraag in je topic stel, whoopy? Ik was net op zoek naar een toys topic, en toen zag ik deze!
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_35591587
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of iemand ervaring heeft met dit dingetje:

http://www.xtoys.nl/detail.php?fun_factory_layaspot_magenta_tourquoise&id=803

Ik kwam bij de Christine een soortgelijk vibratortje tegen, maar daar was hij rond de 60 euro
Dit model is gelukkig de helft goedkoper, maar het blijft veel geld

Dus, is het wat?

edit: vind je het erg dat ik deze vraag in je topic stel, whoopy? Ik was net op zoek naar een toys topic, en toen zag ik deze!
Lijkt op zo'n Emotional Bliss ding. Is iets wat ik wel eens zou willen proberen, maar idd duur.
pi_35591698
Mja, klopt! Alleen vind ik die van EB er altijd (bij gebrek aan een betere beschrijving:) zo klinisch uit zien. En deze heeft wel hippe kleurtjes enzo
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_35591741
Klinisch is wel een goed woord voor de EB-vibo's. Maar ik ben er wel erg benieuwd naar.
pi_35593924
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heeft zo'n ding een naam dan? Ik ken 'm gewoon als de butterfly / vlinder.

Ik ben onlangs aan de Pocket Rocket geraakt.
eerste dildo, vibo?

Ik zou er voortaan maar van afblijven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35596928
Geen probleem gekkehoedenmaker

Dus die butterfly's zijn wel lekker! Mooi. Nog een vraag, of moet ik die nou ergens anders stellen? In ieder geval: hoe zijn die dingen met zo'n penetratie-gevalletje eraan? Gaan die echt naar binnen of blijven die een beetje bij de ingang hangen? Leuk kleurtje: inderdaad een must. Paarse dildo's vind ik ook wel cool..

Wie heeft wel eens zo'n schommel uitgeprobeert? En kijken mensen ook raar als je een haak in je plafond hebt?

En heeft iemand een g-spot vibrator gevonden die wel gewoon bij je G spot komt? Die van mij heeft inmiddels een ander doeleinde gekregen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Whoopsydaisy op 01-03-2006 09:19:04 ]
pi_35597069
Wat voor 'dingen met een penetratiegevalletje' bedoel je nu?
pi_35597131
Soort kort pikkie eraan. Lijkt me te kort om echt vaginaal te penetreren, vandaar mijn vraag. En het gaat dus om de butterfly's. Komt ze weer met haar vragenvuur maar maken die butterfly's ook zo'n herrie?
pi_35597215
Op beide vragen kan ik geen antwoord geven. Nog nooit zo'n ding gehad.
pi_35600070
Goede G-Spot Vibrator:

http://www.x-toys.nl/detail.php?hip_g_vaginal_g_spot_vibrator&id=899

En een zeer spannende "Butterfly" die werkt op afstandbediening:

http://www.x-toys.nl/detail.php?wireless_remote_control_venus_penis&id=659

PS: is deze bij jullie bekent?
http://www.x-toys.nl/producten.php?zoek=Hitachi (gezien in sex and the city!) Schijnt ook erg goed te zijn voor G-Spot stimulatie, moet je er wel zoon "Hitachi G-Spotter Wand Opzetstuk" bij bestellen

Nou, succes!
pi_35600475
Die bovenste heb ik, die gebruik ik tegenwoordig voor een ander gevoelig plekje. Die onderste ben ik in overweging aan het nemen..
pi_35602037
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:29 schreef teh_m0nkey het volgende:
Gebruik gewoon zo'n electrisch afslank geval, plakke, klaar! Letterlijk
AUW zeg!!!!

Dat lijkt me meer dan pijnlijk om eerlijk te zijn, heb wel zo'n ding gehad, maar dan echt voor het spiergedeelte zeg maar, dat ding 1 keer verkeerd erop gezet zodat hij geen spiergroep aanhaalde en dat deed goed pijn, serieus, te hard zetten geeft krampen van hier tot gunter trouwens, eng apperaat is het, zie jackass voor het effect bij geslachtsdelen in de buurt

Zelf zweer ik bij pocket rocket, daar kan ik echt niet zonder.

Die vlindertjes vind ik geen bal aan om eerlijk te zijn, heb er 1 gehad, de eerste keer was wel leuk, dan is het nieuw enzo, maar verder, nee, dat was het niet.

Wat ik meer dan lekker vind is een buttplug die ik heb met draaiende kogeltjes erin, die is vaginaal ook erg lekker trouwens.

Verder is het meestal gewoon een vibrator, waar ik verschillende maten in heb, van hele slanke anaalvibratortjes(die je natuurlijk ook gewoon vaginaal kan gebruiken) tot een enorme joekel en wat dingen ertussenin.

Heb wat buttplugs, een heel kleintje, een wat grotere die vibreert en dan die met kogeltjes erin en een hele berg aan zweepspul, klemmen, veren, dat soort dingetjes, touw, blinddoek, gag, dat soort spul...

Tarzan vind ik wel lekker, maar vind hem niet zo geschikt voor het samen spelen omdat hij alles zeg maar inneemt, ook vreet dat ding batterijen, nog erger als de anderen...

Favo is igg rocket, ideaal voor de zelfbevrediging, maar ook voor de samen seks, je kan hem zo makkelijk erbij gebruiken, gisteren nog lekker lepeltje lepeltje, rocket tegen klitje aan en heel erg blij worden, vindt manlief altijd ook meer dan prettig
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35602100
Zoiets als dat eitje op een staafje heb ik ook, alleen dan met een flexibele staaf eraan, maar dat ding maakt zo'n herrie, is gewoon niet leuk meer...

Wbt een schommel, dat is jummy moet ik zeggen, echt heeeeeeeeeeeeel erg lekker en wbt haken in het plafon, als jij dat wil, moet je gewoon niet aan anderen denken, evt hang je er een mooie hangplant aan normaliter, of als je kids hebt zorg je dat er een een gewone schommel aan kan ofzo...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35602350
Dat vind ik dus het nadeel, je kunt ze niet testen dus je weet helemaal niet of het wel jouw ding is. Ik heb nou een vibrator die alleen maar ligt te verstoffen en een vibrator die ik voor wat anders gebruik. Mijn dildo heb ik een tijdje niet kunnen gebruiken door omstandigheden maar da's de enige die blijft terugkomen. Ik hou niet zo van dingen die je zelf moet bedienen. Ik wil het liefst achterover leunen en genieten met speeltjes.
pi_35602390
ik heb zelf ook een butterfly, maar ik vind er net als erodome weinig aan. Heb verder verschillende vibo's ( waaronder een tarzan) en die gebruik ik veel meer. Ik ben ook nog op zoek naar een G-spot vibrator, en diegene die hier in dat topic gepost werd ( die paarse) die lijkt mij ook wel wat
pi_35603293
Bij mij bereikt ie de G spot dus niet. Tot dusver lukt alleen mijn vriend dat. Beetje jammer..
pi_35603512
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Bij mij bereikt ie de G spot dus niet. Tot dusver lukt alleen mijn vriend dat. Beetje jammer..
Dat vind ik juist wel tof. Zo blijft het iets speciaals. Ik wil dat ook niet te vaak, want een vaginaal orgasme is *zo* heftig bij mij, dat het bijna ondraaglijk is.
pi_35603615
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat vind ik juist wel tof. Zo blijft het iets speciaals. Ik wil dat ook niet te vaak, want een vaginaal orgasme is *zo* heftig bij mij, dat het bijna ondraaglijk is.
ik kom heel moeilijk clitoraal klaar, dus daarom vind ik een g-spotorgasme echt helemaal geweldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')