quote:
AUW zeg!!!!
Dat lijkt me meer dan pijnlijk om eerlijk te zijn, heb wel zo'n ding gehad, maar dan echt voor het spiergedeelte zeg maar, dat ding 1 keer verkeerd erop gezet zodat hij geen spiergroep aanhaalde en dat deed goed pijn, serieus, te hard zetten geeft krampen van hier tot gunter trouwens, eng apperaat is het, zie jackass voor het effect bij geslachtsdelen in de buurt
![]()
Zelf zweer ik bij pocket rocket, daar kan ik echt niet zonder.
Die vlindertjes vind ik geen bal aan om eerlijk te zijn, heb er 1 gehad, de eerste keer was wel leuk, dan is het nieuw enzo, maar verder, nee, dat was het niet.
Wat ik meer dan lekker vind is een buttplug die ik heb met draaiende kogeltjes erin, die is vaginaal ook erg lekker trouwens.
Verder is het meestal gewoon een vibrator, waar ik verschillende maten in heb, van hele slanke anaalvibratortjes(die je natuurlijk ook gewoon vaginaal kan gebruiken) tot een enorme joekel en wat dingen ertussenin.
Heb wat buttplugs, een heel kleintje, een wat grotere die vibreert en dan die met kogeltjes erin en een hele berg aan zweepspul, klemmen, veren, dat soort dingetjes, touw, blinddoek, gag, dat soort spul...
Tarzan vind ik wel lekker, maar vind hem niet zo geschikt voor het samen spelen omdat hij alles zeg maar inneemt, ook vreet dat ding batterijen, nog erger als de anderen...
Favo is igg rocket, ideaal voor de zelfbevrediging, maar ook voor de samen seks, je kan hem zo makkelijk erbij gebruiken, gisteren nog lekker lepeltje lepeltje, rocket tegen klitje aan en heel erg blij worden, vindt manlief altijd ook meer dan prettig
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.